• Navigon/

En ny oppdatering personliggjør NAVIGONs iPhone-applikasjon, og åpner for tilknytning til Twitter og Facebook

Report this content

NAVIGON gjør iPhonen din om til et personlig navigasjonssystem. 1.5.0-oppdateringen tilbyr individuell planlegging av ruter med NAVIGON MyRoutes, og åpner for at brukerne kan kommunisere direkte via Twitter og Facebook. Applikasjonen kan også oppgraderes med Panorama View3D.

Hamburg, Tyskland, 9. februar 2010 – Med NAVIGON MobileNavigator 1.5.0 kan brukere kommunisere i sanntid. Takket være den nye Twitter- og Facebook-integrasjonen, kan de la sine venner og bekjente vite hvor de er til enhver tid, hvor de er på vei, og antatt ankomsttid. De kan også legge en kort beskjed ved meldingen. ̶ Facebook og Twitter kan nå også være medpassasjerer på turen, hvis det er ønskelig. Noen få klikk er alt som skal til for å dele detaljer rundt reisemålet ditt med venner, eller på enkelt vis gi dem beskjed hvis du er forsinket. På den måten kan du fokusere på det som er viktigst: trafikken, sier Gerhard Mayr, Vice President for avdelingen Worldwide mobile phone business & new markets hos NAVIGON. Vis din personlighet med NAVIGON MyRoutes NAVIGON MyRoutes gjør iPhonen din om til en personlig ruteplanlegger. Ruteberegninger tar hensyn til brukerens kjørestil, ukedag og tidspunkt på døgnet. Deretter baserer MyRoutes sine fremtidige ruteanbefalinger og kalkulasjoner på brukerens personlige kjørestil. NAVIGON MyRoutes anbefaler opp til tre ruter føreren kan velge mellom, men anbefaler også den beste ruten for dem, basert på kjørestil. – Med NAVIGON MyRoutes for vår MobileNavigator, integrerer vi nå en av de mest populære egenskapene tilgjengelig i vår siste generasjon av PND-er i NAVIGONs iPhone-applikasjon. Brukeren får en enda mer personlig kalkulert rute, som er skreddersydd etter deres personlige kjøremønster, sier Gerhard Mayr. Den siste oppdateringen, 1.5.0, tar hensyn til brukernes forskjellige personligheter, takket være integrerte sosiale medier og NAVIGON MyRoutes. I tillegg til dette er også funksjoner som Google Local Search og muligheten til å legge inn geografiske koordinater til stede. NAVIGONs programvare er også den eneste GPS-applikasjonen som tilbyr Reality ViewTM Pro. Den har også en integrert iPod-kontroll, mulighet for fotgjengernavigasjon og Traffic Live, alt i én og samme applikasjon. Panorama View3D gir mer kjøreglede For å gjøre reisen enda enklere, kan 1.5.0-oppdateringen forsterkes ytterligere med Panorama View3D. Bildet baserer seg på omgivelsene, og øker førerens orienteringsevne gjennom den realistiske oversikten over landskapet. iPhone-brukere kan kjøpe Panorama View3D som integrert applikasjon for €9,99. Prisreduksjon i februar Mellom 9. og 28. februar, er den nåværende europeiske programvareversjonen av MobileNavigator tilgjengelig til redusert pris, €74,99 (normal pris: €99,99). I denne perioden er også prisen på trafikkservicen Traffic Live redusert fra €24,99 til €14,99. For ytterligere informasjon om NAVIGON, se www.navigon.com. Bilder og video kan tilsendes etter forespørsel til: presse@navigon.com. Du finner også NAVIGON på Facebook (http://www.navigon.com/facebook) Twitter (http://www.navigon.com/twitter). YouTube (http://www.navigon.com/youtube) Flickr (http://www.navigon.com/flickr) Om NAVIGON: NAVIGON AG er en av verdens ledende skapere av navigasjonsutstyr av ypperste kvalitet, kjent for sin gode kvalitet og design. I tillegg tilbyr selskapet GPS-programvare for kjente merkevarer innen elektro, og også automotive programvarekomponenter for andre navigasjonssystemer. NAVIGON ble grunnlagt i 1991, og har mer enn 400 ansatte ved sine kontorer i Asia, Europa og Nord-Amerika. – NAVIGON. And the world is yours. Kontakt presse NAVIGON: Michael Hoffmann Director Corporate Communication NAVIGON AG Telefon: +49-40-370 88-421 E-Mail: michael.hoffmann@navigon.com Twitter: www.twitter.com/michhoff Angela Obermaier PR Manager NAVIGON AG Telefon: +49-40-370 88-450 E-Mail: angela.obermaier@navigon.com