Navigon 4350max inn i toppklassen: Med Feature-oppgraderingen til NAVIGON 6310

Report this content

NAVIGON tilbyr muligheten for en unik oppdatering av NAVIGON 4350 max’ programvare. Fra og med i morgen kan eierne av NAVIGON 4350max utstyre enheten sin med de nye høykvalitetsegenskapene til NAVIGON 6310. Disse inkluderer “Professional Voice Command 2.0”, Panorama View3D , City View3D, Landmark View3D, Real Road Sign Pro og NAVIGON Last Mile. Oppgraderingen koster 69,95 Euro. En gratis oppdatering for å få det nyeste kartet er også tilgjengelig.

Hamburg, 23. Februar 2010 – På vei til premiumnavigasjon: Den nye NAVIGON programvareoppgraderingen forvandler den etablerte mellomklassemodellen NAVIGON 4350max til et ekte toppklasseprodukt. For kun 69,95 Euro vil NAVIGON-brukere kunne oppgradere deres NAVIGON 4350max og ta i bruk NAVIGON 6310’s innovative funksjoner. “Med den nye oppgraderingsfunksjonen holder vi oss på den ene siden til NAVIGON-strategien om å også tilpasse de mest aktuelle egenskapene til produktene i forrige utgave, og tilbyr på den andre siden muligheten til å endre et mellomklasseprodukt til et produkt i toppklassen for første gang”, forteller Jörn Watzke, Vice President Product Line Management hos NAVIGON. Dersom navigasjonsenheten kobles til en mobiltelefon via blåtann, kan du du slå telefonnumre direkte eller velge dem ut fra en kontakt i telefonboken din. Softwareoppgraderingen forvandler også enheten til en toppkvalitets 3D-navigatør. Panorama View3D, City View3D og Landmark View3D gjør det lettere å finne frem, spesielt i ukjent terreng, da severdigheter og bygninger gjengis med høy realisme på skjermen. I kombinasjon med Panorama View3D-featuren blir navigasjonsopplevelsen komplett. Navigasjon hele veien frem Dette sørger egenskapen NAVIGON Last Mile for, som også er en del av oppgraderingen til NAVIGON 6310. Den sørger for at brukeren fortsetter å finne riktig vei til målet etter å ha forlatt kjøretøyet, uten irriterende omveier. Når føreren parkerer kjøretøyet lagrer enheten detaljene om kjøretøyets posisjon og aktiverer umiddelbart fotgjengernavigasjon for å guide brukeren helt frem. På veien hjem trenger du kun å velge den lagrede destinasjonen “Mitt Kjøretøy” for å bli guidet tilbake til bilen din ved hjelp av fotgjengernavigasjonen. Softwareoppdateringen inkluderer også en gratis engangsoppdatering av kartet, verdt 69,- Euro, som oppdaterer enheten med den nyeste kartinformasjonen. Oppgraderingen for NAVIGON 4350max vil være tilgjengelig via NAVIGON Fresh for 69,95 Euro fra og med 23. februar. For ytterligere informasjon om NAVIGON, se www.navigon.com. Bilder og video kan tilsendes etter forespørsel til: presse@navigon.com.   Du finner også NAVIGON på Facebook (http://www.navigon.com/facebook) Twitter (http://www.navigon.com/twitter). YouTube (http://www.navigon.com/youtube) Flickr (http://www.navigon.com/flickr)   Om NAVIGON:
NAVIGON AG er en av verdens ledende skapere av navigasjonsutstyr av ypperste kvalitet, kjent for sin gode kvalitet og design. I tillegg tilbyr selskapet GPS-programvare for kjente merkevarer innen elektro, og også automotive programvarekomponenter for andre navigasjonssystemer. NAVIGON ble grunnlagt i 1991, og har mer enn 400 ansatte ved sine kontorer i Asia, Europa og Nord-Amerika.  – NAVIGON. And the world is yours. Pressekontakt: NAVIGON AG Gabriel Kjellén Country Manager - Nordics   Telephone: +46 31 702 56 68 Fax:  +46 31 702 56 68 Mobile: +46 709 580 200 E-mail: gabriel.kjellen@navigon.com Web:www.navigon.com Sermo Consulting Thomas Tangen Partner Mob: +47 930 53 555 Mail: thomas@sermo.no

Tags: