Fra First House til NCC Construction

Lese original

Terje Stachnik Hansen (40) er ansatt som kommunikasjonssjef i NCC Construction AS. Hansen kommer fra stillingen som seniorrådgiver i kommunikasjonshuset First House AS.

Fra 1. september vil han inngå i NCC Constructions enhet for Forretningsutvikling og Strategi, og får ansvaret for NCC Constructions interne og eksterne kommunikasjon. I tillegg vil han også jobbe tett med de øvrige kommunikasjonsenhetene i NCC.

Hansen har 15 års erfaring fra kommunikasjonsbransjen og har utdannelse fra Handelshøyskolen BI. Han har tidligere jobbet i blant annet Trolltind Kommunikasjon, Arthur Andersen & Co og ved Handelshøyskolen BI.

– Etter mange gode og lærerike år som rådgiver gleder jeg meg til å starte i NCC. Bransjen er dynamisk og NCC er en sentral og viktig aktør i Norge og Norden, sier Hansen.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Terje Stachnik Hansen, mob: 992 167 85
Direktør for forretningsutvikling og strategi, Kjetil Tonning, mob: 480 50 117

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.