Kinnarps ny leietaker i Stavanger Business Park

Lese original

Kinnarps AS har signert leiekontrakt på 730 kvm i byggetrinn 1 av Stavanger Business Park som ferdigstilles i september 2013.

Stavanger Business Parks 1. byggetrinn er på 9.200 kvm. Totalt skal NCC Property Development utvikle ca. 50 000 kvm fordelt på 5 byggetrinn. Konseptet bak Stavanger Business Park er å tilby kontorlokaler av varierende størrelse med en rekke felles sentrale servicetilbud som passer utmerket for både små, mellomstore og større virksomheter.

- Å flytte inn i et moderne bygg med fokus på miljø og fremtidsrettede løsninger er helt i tråd med våre visjoner for fremtiden. Sentral beliggenhet på Forus og et godt servicekonsept har også vært viktige aspekter i vårt valg av nye lokaler, sier administrerende direktør i Kinnarps, Liv Tveter.

Stavanger Business Park miljøsertifiseres til BREEAM Very Good. I tillegg til Kinnarps flytter NCC og MDE AS inn i september. P.t. er det fortsatt ledig areal i byggetrinn 1.

- Med Stavanger Business Park vil vi lede an i å skape fremtidens arbeidsplasser i meget arealeffektive lokaler. Trivsel, effektivitet og fleksibilitet står i høysetet for Stavanger Business Park som møter kravene til morgendagens arbeidsplasser, sier Jone Salte, Utviklingssjef i NCC Property Development.

Ytterligere informasjon:
Utviklingssjef Jone Salte, NCC Property Development, 952 45 364
Administrerende direktør Rolf Thorsen, NCC Property Development, 901 19 373

NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig. I 2012 hadde NCC i Norge en omsetning på ca. 7,3 milliarder kroner og har rundt 2 500 ansatte. NCC Property Development utvikler og selger kommersielle eiendommer i Norden, Baltikum og St. Petersburg.

Tags:

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.