Lars Eivind Karlsen ny distriktssjef i NCC

Lese original

Lars Eivind Karlsen er ansatt som ny distriktssjef ved NCC Constructions distriktskontor i Sarpsborg.

Karlsen har lang erfaring som prosjektleder i NCC Construction og har de siste årene blant annet hatt ansvaret for utbyggingen av nye Fredrikstad stadion.

- Lars Eivind Karlsen kjenner virksomheten og markedet i Østfold godt og vil være viktig for NCC Constructions fortsatte vekst i området. Det er også svært tilfredsstillende å kunne internrekruttere til denne viktige stillingen, sier regiondirektør Tommy Helgerud.

Karlsen tiltrer stillingen umiddelbart.

Kontaktpersoner:
Regiondirektør Tommy Helgerud, NCC Construction, tlf +47 952 79 009.
Kommunikasjonssjef Cato A. Mørk, NCC Construction, tlf. +47 924 55 663.

NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig. I 2010 hadde NCC i Norge en omsetning på 5,3 milliarder kroner og rundt 1 700 ansatte. NCC Construction Norge bygger boliger, kontorer, veier, anlegg og infrastruktur.

NCC er et av Norges største entreprenør- og eiendomsutviklingsselskap. I 2011 hadde NCC i Norge en omsetning på ca. 6,1 milliarder kroner og rundt 2 000 ansatte. NCC er et datterselskap av NCC AB. NCC utvikler og bygger boliger, næringseiendommer, offentlige bygg, veier og annen infrastruktur. Selskapet vedlikeholder også veier og produserer asfalt, pukk og grus. NCCs største kundegrupper er stat, kommune, private utviklere og sluttbrukere som kjøper boliger. NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads och NCC Bolig. Mer informasjon på www.ncc.no