Lars Eivind Karlsen ny distriktssjef i NCC

Lese original

Lars Eivind Karlsen er ansatt som ny distriktssjef ved NCC Constructions distriktskontor i Sarpsborg.

Karlsen har lang erfaring som prosjektleder i NCC Construction og har de siste årene blant annet hatt ansvaret for utbyggingen av nye Fredrikstad stadion.

- Lars Eivind Karlsen kjenner virksomheten og markedet i Østfold godt og vil være viktig for NCC Constructions fortsatte vekst i området. Det er også svært tilfredsstillende å kunne internrekruttere til denne viktige stillingen, sier regiondirektør Tommy Helgerud.

Karlsen tiltrer stillingen umiddelbart.

Kontaktpersoner:
Regiondirektør Tommy Helgerud, NCC Construction, tlf +47 952 79 009.
Kommunikasjonssjef Cato A. Mørk, NCC Construction, tlf. +47 924 55 663.

NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig. I 2010 hadde NCC i Norge en omsetning på 5,3 milliarder kroner og rundt 1 700 ansatte. NCC Construction Norge bygger boliger, kontorer, veier, anlegg og infrastruktur.

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.