Medieinvitasjon

NCC har gleden av å invitere media til å høre om bl.a. fossilfrie byggeplasser på Byggedagene 2017 i Kristiansand, mandag 6. november.

Kl. 09:45 - Stine Marie Haugen, leder for bærekraft og miljø i NCC Building Norge forteller om at fossilfrie byggeplasser nå er på god vei inn i byggebransjen og allerede nå settes premissene og retningslinjene for det neste steget: helt utslippsfrie byggeplasser.

Deltakere: Eiendomsutviklere, advokater, entreprenører, byggmestre, konsulenter, arkitekter, fagfolk i offentlig virksomhet, politikere og andre med innflytelse og gjøremål innenfor planlegging og utbygging i Kristiansandsområdet.

Mål: Byggedagen skal bidra til å styrke vårt felles lokale miljø faglig og sosialt gjennom foredrag, formelle og uformelle drøftinger, samtaler og kontakt. Målet er bedre samarbeid og kvalitet på det vi alle steller med.

Tidspunkt: Mandag 6. november 2017, kl. 9.00 – 14:45

Sted: Clarion hotel Ernst, Rådhusgata 2

Arrangør: KRISTIANSAND BYGGEFORUM – Et samarbeidsorgan mellom bygg- og anleggsbransjen og Kristiansand kommune for drøfting av felles problemstillinger som planlegging, prosjektering, utbygging m.m.

Klikk her for tilgang til hele programmet

Mediekontakt
Petter Blomquist, arrangementansvarlig, EBA Kristiansand, pb@eba.no, 46 68 42 00

Stine M. Haugen, leder for bærekraft, NCC Building Norge, stine.marie.haugen@ncc.no, 404 80 926

Cato Werner Gustavson, kommunikasjonsrådgiver, NCC Norge, cato.werner.gustavson@ncc.no, 924 66 737

Om NCC. Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17.000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. Les mer om oss på NCC.no og følg oss på sosiale medier og på bransjebloggen Beyond Construction for tilgang til de ferskeste nyhetene. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.