Møt NCC på Oslo miljøfestival

Lese original

NCC gjentar fjorårets suksess og deltar også i år med stand på Oslo miljøfestival lørdag 4. juni. På standen skal NCC vise de besøkende hvordan selskapet jobber for en bærekraftig utvikling.

NCC ser på Oslo miljøfestival som en viktig arena for å fortelle kunder, leverandører, ansatte og alle andre interesserte om det arbeidet NCC gjør for åutvikle dagens og fremtidens miljøvennlige løsninger.

– Vi ønsker å synliggjøre den aktive rollen vi har tatt ved å utvikle flere grønne konsepter i NCC. Miljøfestivalen i Oslo er en unik arena hvor vi kan fortelle om hva vi gjør og hvordan vi tenker. I tillegg regner jeg med at det blir mange hyggelige miljøsamtaler med de besøkende, sier adm. direktør i NCC Bolig, Thomas Re Johnsen.

Oslo Miljøfestival er et samarbeid mellom Grønn Hverdag og Oslo kommune. Hvert år arrangeres festivalen i forbindelse med Verdens Miljøverndag og European Green Week.

Miljøtorget med stands på Karl Johan i Oslo sentrum er åpent lørdag 4. juni kl. 10-18.

Les mer om Oslo miljøfstival:
www.miljofestival.no

www.facebook.com/oslomiljofestival

-------------------------------------------------------------

For ytterligere informasjon kontakt:

Tor Heimdahl
Kommunikasjonssjef NCC Roads
Mob: 951 30 693
tor.heimdahl@ncc.no

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.