NCC bygger 80 leiligheter for Hasle Torg i Oslo

NCC Construction AS inngår kontrakt til en verdi av 143,6 millioner kr med Hasle Torg AS om bygging av 80 leiligheter og 5000 kvm næringslokaler.

Arbeidet starter i slutten av februar, skal være avsluttet sommeren 2007 og gjennomføres i totalentreprise. Det nye boligkomplekset ligger på hjørnet av Grenseveien og Økernveien. De 80 husbankfinansierte leilighetene fordeler seg på to syv-etasjers blokker som blir plassert over to etasjer med næringslokaler og en etasje med garasjer. Kontaktpersoner: Terje Eknes, distriktssjef Bolig, Region Oslo Bygg, tlf. +47 975 56 335 Øyvind Kvaal, dir. Kommunikasjon og Samfunnskontakt, tlf. +47 900 76 910

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.