NCC bygger boligprosjekt i Oslo

Lese original

NCC Construction Norge skal bygge et leilighetsbygg på Ekeberg i Oslo på oppdrag av Sandstuveien 45 AS. Kontraktssummen er på 22,5 millioner kroner.

Leilighetsbygget er på fire etasjer og vil ha 14 leiligheter, parkeringskjeller og to mindre næringslokaler. Det ligger på Brattlikollen ved Ekeberg i Oslo. Oppstart for byggingen er i februar 2011 og bygget skal stå ferdig våren 2012.

Distriktssjef Marius Tunstad, NCC Construction, bygg Oslo, tlf. +47 970 70 684.
Kommunikasjonssjef Cato A. Mørk, NCC Construction, tlf. +47 924 55 663.

NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig. I 2009 hadde NCC i Norge en omsetning på 4,9 milliarder kroner og rundt 1 800 ansatte. NCC Construction Norge bygger boliger, kontorer, veier, anlegg og infrastruktur.

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.