NCC bygger boligprosjekt i Sandnes

Lese original

NCC Construction Norge skal bygge et boligprosjekt på Ålgård i Sandnes på oppdrag av Elvebredden Utbygging AS. Kontraktssummen er på 21 millioner kroner for første blokk.

Hele prosjektet består av tre blokker med til sammen 44 leiligheter. Det er første blokk som nå blir påbegynt. De to øvrige blokkene vil bli lagt ut for salg senere, og bygging av disse påbegynnes etter dette.

Kontaktpersoner
Distriktssjef Rune Ophus, NCC Construction, bygg Stavanger, tlf. +47 906 82 489.
Kommunikasjonssjef Cato A. Mørk, NCC Construction, tlf. +47 924 55 663.

NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig. I 2009 hadde NCC i Norge en omsetning på 4,9 milliarder kroner og rundt 1 800 ansatte. NCC Construction Norge bygger boliger, kontorer, veier, anlegg og infrastruktur.

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.