NCC bygger for Frank Mohn Fusa AS

NCC har inngått kontrakt på ny montasjehall og kontorer med FrankMohn Fusa AS. Kontraktsverdi er 31,9 MNOK eks. mva.

NCC og Frank Mohn Fusa AS har inngått kontrakt om bygging av ny montasjehall og kontorer ved Mohns mekaniske produksjon til off-shore-formål i Fusa. I tilkytning til montasjehallen skal det etableres en ca. 50 meter underjordisk tunnel, som vil forbinde den nye montasjehallen med den eksisterende dokkhallen. Hallen er en elementhall av prefabrikert betong. Kontrakten innebærer også leveranse og montasje av 2 50 tonns traverskraner. Det vil på et meste være ca. 25 personer engasjert i byggingen. Byggearbeidene er allerede igang, og skal være fullført innen utgangen av august i år. For ytterligere informasjon: Trygve Mo, distriktssjef, tel. 55 59 98 37/918 37 413 Samtlige NCCs pressemeldinger finner du på www.nccnorge.no NCC er et av Nordens ledende bygg- og eiendomsutviklingsselskap. NCC har i Norge en årlig omsetning på ca 3,5 Mdr NOK. Antall ansatte er ca 3.500.

NCC er et av Norges største entreprenør- og eiendomsutviklingsselskap. I 2011 hadde NCC i Norge en omsetning på ca. 6,1 milliarder kroner og rundt 2 000 ansatte. NCC er et datterselskap av NCC AB. NCC utvikler og bygger boliger, næringseiendommer, offentlige bygg, veier og annen infrastruktur. Selskapet vedlikeholder også veier og produserer asfalt, pukk og grus. NCCs største kundegrupper er stat, kommune, private utviklere og sluttbrukere som kjøper boliger. NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads och NCC Bolig. Mer informasjon på www.ncc.no