NCC bygger Leikvollhallen i Asker

NCC Construction AS har inngått kontrakt med Asker kommune, Eiendomsforvaltningen, om bygging av ny idrettshall på Risenga til en verdi av 36,2 millioner.

Byggingen av Leikvollhallen er en totalentreprise og omfatter to håndballbaner med garderobeanlegg og nærmiljøarealer for skoleformål på til sammen 4000 kvm. Banene vil fungere som konkurransebaner for basketball, volleyball og håndball. Byggearbeidene starter i juni og skal være avsluttet 30. juni 2005. Kontaktpersoner: Reidar Halvorsen, distriktssjef Region Oslo Bygg, tlf. +47 66775457 Bjørn Erik Olsen, prosjektsjef tlf. +47 66775464 Øyvind Kvaal, sjef for Kommunikasjon og Samfunnskontakt, +47 900 76 910 Samtlige NCCs pressemeldinger finner du på www.ncc.no

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.