NCC bygger ny vei ved Os

NCC Construction AS har inngått avtale med Statens Vegvesen om bygging av strekningen Liafjelltunnelen-Svegatjørn til en verdi av 56,4 millioner kr.

Avtalen utgjør tredje byggetrinn av stamveiprosjektet Moberg-Svegatjørn og omfatter bygging av 2 km vei, 330m tunnel og tre betongbroer. - Siden vi snart er ferdig med strekningen Tøsdalkrysset – Svegatjørn, som er den første delen av dette stamveiprosjektet, passer dette prosjektet oss meget godt , sier distriktssjef Terje J. Skjelbred i NCC Region Anlegg, Vest For ytterligere informasjon kontakt: Terje J. Skjelbred, distriktssjef, tlf. +47 55302360 eller +47 952 28 725 Øyvind Kvaal, sjef for kommunikasjon og samfunnskontakt tlf. +47 900 76 910 Samtlige NCCs pressemeldinger finner du på www.ncc.no

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.