NCC bygger nytt kontorbygg på Brobekk i Oslo

NCC Construction Norge har inngått en avtale med et selskap i Fabritius-gruppen om å bygge et nytt kontorbygg for Vaktservice AS på Brobekk i Oslo. Avtalen har en verdi på 140 millioner kroner.

Avtalen på kontorbygget er inngått med selskapet Alf Bjerckes Vei Invest AS, som er eid av Fabritius Eiendom AS. Rammesøknad om bygging sendes til Oslo kommune i løpet av juni og oppstart er beregnet til november 2009. Kontorbygget omfatter kontorer for vaktselskapet Vaktservice AS, og er på fire etasjer samt parkeringskjeller. Bygget er på til sammen 14 800 kvadratmeter. - Vi har tidligere samarbeidet med selskap i Fabritius-gruppen i flere prosjekter. Vi er selvsagt fornøyde med at vi nok en gang kan samarbeide om et nytt bygg, sier distriktssjef Terje Eknes. Arbeidet starter umiddelbart og vil pågå frem til juli 2011. Ordren registreres i 2. kvartal i 2009.

Tags:

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.