NCC bygger om Mosvangen studenthjem for 13 mill. kroner

NCC er i disse dager i ferd med å starte opp ombyggingen av Mosvangen studenthjem. Oppdragsgiver er Studentsamskipnaden i Stavanger. Kontraktssummen er på ca 13 MNOK.

Prosjektet omfatter bygging av totalt 23 nye studentboliger på Mosvangen, nær Stavanger sentrum. Byggestart er i begynnelsen av oktober og med planlagt ferdigstillelse i juli neste år. På det meste vil det være ca 15 NCC-ansatte engasjert i prosjektet. -”NCC vant kontrakten i anbudskonkurranse og vi er glade for oppdraget som utføres i totalentreprise. Ett spennende og spesielt bomiljø er nå ferdig prosjektert i samarbeid med arkitektene Helen & Hard AS. NCC har utført mange vellykkede ombyggingsprosjekter i distriktet og har opparbeidet god kompetanse på denne type oppdrag. …”, sier distriktssjef Ole Fjeldtvedt. For ytterligere informasjon: Prosjektleder Bjørn Wesche, tlf 51 81 78 61 / 918 37 447 Sigurd Knudsen, sjef for informasjon og samfunnskontakt, tlf 22 98 69 03 / 959 08 166 Samtlige NCCs pressemeldinger finner du på www.ncc.no NCC er et av Nordens ledende bygg- og eiendomsutviklingsselskap. NCC har i Norge en årlig omsetning på ca 5,2 mrd. NOK. Antall ansatte er ca 3.200.

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.