NCC bygger om Mosvangen studenthjem for 13 mill. kroner

NCC er i disse dager i ferd med å starte opp ombyggingen av Mosvangen studenthjem. Oppdragsgiver er Studentsamskipnaden i Stavanger. Kontraktssummen er på ca 13 MNOK.

Prosjektet omfatter bygging av totalt 23 nye studentboliger på Mosvangen, nær Stavanger sentrum. Byggestart er i begynnelsen av oktober og med planlagt ferdigstillelse i juli neste år. På det meste vil det være ca 15 NCC-ansatte engasjert i prosjektet. -”NCC vant kontrakten i anbudskonkurranse og vi er glade for oppdraget som utføres i totalentreprise. Ett spennende og spesielt bomiljø er nå ferdig prosjektert i samarbeid med arkitektene Helen & Hard AS. NCC har utført mange vellykkede ombyggingsprosjekter i distriktet og har opparbeidet god kompetanse på denne type oppdrag. …”, sier distriktssjef Ole Fjeldtvedt. For ytterligere informasjon: Prosjektleder Bjørn Wesche, tlf 51 81 78 61 / 918 37 447 Sigurd Knudsen, sjef for informasjon og samfunnskontakt, tlf 22 98 69 03 / 959 08 166 Samtlige NCCs pressemeldinger finner du på www.ncc.no NCC er et av Nordens ledende bygg- og eiendomsutviklingsselskap. NCC har i Norge en årlig omsetning på ca 5,2 mrd. NOK. Antall ansatte er ca 3.200.

NCC er et av Norges største entreprenør- og eiendomsutviklingsselskap. I 2011 hadde NCC i Norge en omsetning på ca. 6,1 milliarder kroner og rundt 2 000 ansatte. NCC er et datterselskap av NCC AB. NCC utvikler og bygger boliger, næringseiendommer, offentlige bygg, veier og annen infrastruktur. Selskapet vedlikeholder også veier og produserer asfalt, pukk og grus. NCCs største kundegrupper er stat, kommune, private utviklere og sluttbrukere som kjøper boliger. NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads och NCC Bolig. Mer informasjon på www.ncc.no