NCC bygger om Vestby sykehjem

NCC Construction AS har inngått avtale med Vestby kommune i Akershus for ombygging og nytt tilbygg ved Vestby Sykehjem til en Verdi av 81 millioner kr.

Arbeidet skal utføres av distriktskontoret i Sarpsborg, starter 5. september og skal være ferdig høsten 2006. Prosjektet består av totalt 5800 kvm, hvorav 2600 kvm nybygg og 3200 kvm rehabilitering av eksisterende bygningsmasse. Sykehjemmet moderniseres og utbygges til i alt 78 sengeplasser. Kontraktsmodell er totalentreprise med tiltransport av rådgivere fra byggherrens forprosjekt. Endelig vedtak om bygging ble foretatt av byggekomiteen 20 juni

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.