NCC bygger på Bekkelaget

NCC Construction Norge har inngått en avtale med Lille Holtet Park AS om å bygge 14 leiligheter på Bekkelaget i Oslo. Kontraktssum er på 22 millioner kroner.

De 14 leilighetene blir bygd i to leilighetsblokker med underliggende garasje. Avtalen omfatter også en opsjon på bygging av 16 leiligheter i samme område til 32 millioner kroner. - Vi er veldig fornøyde med å ha fått avtalen om å bygge dette prosjektet, og gleder oss til å sette i gang, sier distriktssjef Terje Eknes, ved distriktskontor Oslo i NCC Construction. Forventet oppstart er januar 2010 og prosjektet skal være ferdig innen januar 2011.

Tags:

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.