NCC bygger tilbygg til Rennesøy skole

NCC har inngått kontrakt på nytt tilbygg på Rennesøy skole. Samlet verdi på kontrakten er ca. 11 mill. kroner eks. mva.

Rennesøy kommune og NCC har inngått avtale om å bygging av et nytt bygg tilknyttet den eksisterende skolen på Vikevåg. Bygget skal inneholde skolekjøkken, klasserom og mediatek, og blir på ca. 1000 kvm. grunnflate. Det er valgt yttervegger/fasader i tre og deler av veggene blir forblendet med teglstein. Bygget blir moderne og framtidsrettet, med vannbåren varme i gulvet. Det skal også installeres systemer for styring av ventilasjonen i skolerommene. NCC er totalentreprenør for prosjektet og Arkipartner AS er arkitekt. For ytterligere informasjon: Tor Arne Aalbotsjord, prosjektansvarlig, tel. 51 81 78 57 / 480 06 814 Samtlige NCCs pressemeldinger finner du på www.nccnorge.no NCC er et av Nordens ledende bygg- og eiendomsutviklingsselskap. NCC har i Norge en årlig omsetning på ca 3,5 Mdr NOK. Antall ansatte er ca 3.500.

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.