NCC bygger Tou Park 4 i Stavanger

Lese original

NCC Construction Norge skal bygge 61 leiligheter i 4. byggetrinn av Tou Park. Oppdraget er verdt ca. 116 millioner kroner.

NCC har tidligere bygget trinn 1 til 3, med til sammen 101 enheter, i tillegg til noe næringsareal.
- Vi er glade for at vi også denne gang får oppdraget med å bygge Tou Park, og ser frem til å ta fatt på byggetrinn 4, forteller distriktssjef Rune Ophus i NCC Construction.

Det er også bestilt prosjektering frem til og med godkjent rammesøknad for trinn 5 og 6. Totalt skal det bygges 280 enheter ved komplekset. Det er Runestad Investering AS som står bak prosjektet.
Byggingen starter i 4. kvartal 2011 og vil pågå frem til 2. kvartal 2013.

Kontaktperson:
Rune Ophus, NCC Construction, Stavanger bygg, tlf. +47 906 82 489.

NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig. I 2010 hadde NCC i Norge en omsetning på 5,3 milliarder kroner og rundt 1 700 ansatte. NCC Construction Norge bygger boliger, kontorer, veier, anlegg og infrastruktur.

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.