NCC bygger Ulset Sykehjem i Bergen

NCC Construction AS har inngått kontrakt i generalentreprise med Bergen kommune om bygging av Ulset Sykehjem til en verdi av 92 mill. kr.

- Dette har vært et prioritert prosjekt for oss og vi er meget tilfreds med at vi vant denne anbudskonkurransen, både med tanke på type prosjekt og ledig kapasitet, sier distriktssjef Arne Kleivdal i Region Nord/Vest Bygg.

Arbeidene starter medio november og ferdigstilles i april 2008. Prosjektet omfatter bygging av 64 sykehjemsplasser fordelt på fire fløyer. Bygget er på 5600 kvm fordelt over tre etasjer og er lokalisert ved Salhusveien i bydelen Åsane.

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.