NCC fortsetter boligbyggingen i ”Nydalen Kvarter”

NCC Construction AS har inngått avtale med eiergruppen bak ”Nydalen Kvarter” om bygging av 166 leiligheter i Nydalen i Oslo til en verdi av NOK 170 millioner. Disse kommer i tillegg til 110 leiligheter som allerede er under bygging.

Nydalen Kvarter eies av Torstein Tvenge og Fri Eiendom. Utbyggingsområdet utgjøres av Renholdsverkets gamle tomt. Arbeidet med dette neste byggetrinnet starter umiddelbart og skal være avsluttet i desember 2006. Til sammen utgjør den nye kontrakten 16.877 kvm brutto. Avtalen er en totalentreprise. Kontaktpersoner:

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.