NCC innreder Bislett stadion

NCC Construction Norge skal utføre innvendige innredningsarbeider på Bislett stadion. Avtalen er inngått med Idrettsetaten i Oslo kommune, og er verdt 26 millioner kroner.

Arbeidet omfatter innredning og omgjøring av kjelleretasjen, utarbeidelse av kampsportareal og utbedring av innvendige løperbaner. - NCC bygde Bislett stadion i 2005 og det er derfor ekstra morsomt at vi nå også skal gjøre stadion ferdig innvendig, samtidig som vi er i gang med å montere nytt tak på hovedtribunen, sier prosjektleder Sven H. Movold i NCC Construction. Arbeidet skal være sluttført innen juni 2010. NCC startet i oktober å bygge nytt, permanent tak over hovedtribunen på stadion.

Tags:

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.