NCC lanserer nye hjemmesider

NCC har i dag lansert nye hjemmesider på www.ncc.no . De nye sidene er bygget på Responsive design og har forskjellig utforming hvis du surfer med en smarttelefon, iPad eller fra en stasjonær datamaskin. Nye ncc.no har også en ny grafisk profil og er mer tilrettelagt for NCCs kunder.

- Prosjektet har hatt kunden i fokus under hele utviklingen. Det har vært viktig for oss å utforme de nye hjemmesidene slik at de beskriver hvilke produkter og tjenester NCC tilbyr alle våre kunder, selv om noen kundegrupper besøker sidene mer enn andre, sier prosjektleder Nina Pay.

En av hovedgrunnene til å forbedre hjemmesidene er den betydelige økningen i bruk av smarttelefoner og nettbrett. De nye sidene er bedre tilpasset ulike plattformer, noe som har vært et viktig arbeidsmål.

Rundt 30 % av NCCs besøkende søker etter boliger, og boligsidene er derfor mer tilgjengelige og oversiktlige. Det er også blitt enklere å søke etter kontakter, søke på ledige stillinger og dele informasjon i sosiale nettverk.

- Vi er stolte over å lansere de nye sidene. Det har vært en lang prosess, og vi er svært fornøyd med resultatet. Vi har vært et lite team som har jobbet iherdig frem mot lansering, og vi oppfordrer alle til å ta en titt på www.ncc.no , avslutter Pay.

Kontaktperson:
Kommunikasjonsrådgiver Nina Emilie Pay, tlf. 922 04 141

NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig.

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.