NCC rehabiliterer Langnestunnelen i Tromsø

NCC Construction AS inngår kontrakt med Statens vegvesen til en verdi av 89,9 millioner kroner om rehabilitering av Langnestunnelen i Tromsø.

Rehabiliteringen omfatter riving og fjerning av installasjoner, strossing av eksisterende tunnel, sprengning av grøfter gjennom hele tunnelen, oppbygging av veibane, vann og frostsikring og komplette elektriske installasjoner. Kontaktpersoner: Knut Liavaag, distriktssjef Anlegg, tlf. +47 905 48 705 Øyvind Kvaal, dir. Kommunikasjon og Samfunnskontakt, tlf. +47 900 76 910

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.