NCC utbedrer E6 i Setermoen

NCC Construction AS er blitt tildelt en kontrakt på 31 millioner kroner for utbedring og trafikksikkerhetstiltak på E6 på Setermoen i Bardu kommune. Oppdragsgiver er Statens Vegvesen.

Prosjektet består blant annet av etablering av en ny rundkjøring, utbedringer/omlegginger av E6 og tilstøtende veier samt en ny kulvert under E6. I tillegg vil arbeidene omfatte en del arbeider med vann- og avløpsanlegget i området, elektroarbeid (lysanlegg) og grøntanlegg. - Vi er glade for å nå frem i den meget harde konkurransen om nye oppdrag, og ser frem til å komme i gang med dette prosjektet, sier distriktssjef Tor Nordstrøm. Arbeidene vil starte umiddelbart og skal være ferdigstilt 1. juli 2010.

Tags:

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.