Ophus ny distriktssjef i Stavanger

Rune Ophus (39) er ansatt som ny distriktssjef ved NCC Constructions distriktskontor i Stavanger.

Ophus har svennebrev som tømrer, og videre sin utdannelse fra Tekniske Fagskole og Ingeniørhøyskolen i Stavanger, bygg- og anleggsteknikk. Ophus har vært tilknyttet distriktskontoret som prosjektleder siden 1997. I NCC Construction AS har han vært prosjektleder på blant annet Shells hovedkontor i Tananger og i Nådlandskroken 11. Ellers har han vært involvert i prosjekter både innen rehabilitering, bolig- og næringsbygg. Ophus er gift, har to barn og kommer opprinnelig fra Løten i Hedmark, men flyttet til Stavanger i 1992.

Tags:

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.