Tunstad ny distriktssjef i Oslo

Marius Tunstad er ansatt som ny distriktssjef for NCC Construction Norges byggvirksomhet i Oslo.

- Jeg ser frem til å jobbe nærmere prosjektgjennomføringen, samt ta del i en videre positiv utvikling av vår virksomhet og det markedet vi er en del av, sier Tunstad. Som distriktssjef får han ansvar for NCC Constructions byggvirksomhet i Oslo, som blant annet omfatter bygging av kontorbygg, yrkesbygg, boligbygg og skoler. Tunstad kommer fra stilling som sjef for Marked/partnering i NCC Construction AS, er 36 år og utdannet som sivilingeniør og MBA. Han har tidligere jobbet med Management Consulting, forretningsutvikling og økonomi i Orkla (Elkem). Før det var han ansatt i NCC Construction som prosjektingeniør og anleggsleder. - Jeg er svært fornøyd med at Marius Tunstad har tatt denne utfordringen. Han har en kompetanse som kompletterer den øvrige kompetansen på distriktskontoret i Oslo, sier regiondirektør Tommy Helgerud i Oslo/Øst Bygg. Tunstad tar formelt over stillingen 1. mars.

Tags:

Vår visjon er å fornye vår bransje og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er ett Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning, eksludert Bonava, på SEK 53 milliarder og over 17,000 ansatte i 2016. Konsernet opererer i hele Norden, med den største delen av virksomheten i Sverige. NCC er børsnotert på NASDAQ Stockholm.