Først med kontantkort for mobilt bredbånd

Først med kontantkort for mobilt bredbånd (Oslo, 6. oktober 2009) NetCom lanserer i dag kontantkort for mobilt bredbånd, der kundene fyller opp saldo etter behov og slipper faste månedlige abonnementsutgifter. NetCom Kontant Mobilt Bredbånd selges i kiosker, dagligvareforretninger og bensinstasjoner og fungerer akkurat som et vanlig kontantkort – fyll opp saldo etter behov, og betal kun for det du bruker. - Den store fordelen med kontantkortet for mobilt bredbånd er fleksibiliteten. For kunder med variert og begrenset forbruk er det ikke alltid like lett å finne et abonnement som passer, men med kontantkortet slipper du å forplikte deg til et fast månedlig beløp, sier Øyvind Vederhus, kommunikasjonssjef i NetCom. Perfekt for hyttefolket Startpakken koster kr 499,- og inkluderer modem, SIM-kort og 100 MB klart til bruk. Kortet fylles opp med vanlig kontantkort eller via netcom.no, med en pris per megabyte på 2 kroner. - Dette er som skapt for hyttefolk og andre som ønsker muligheten til å være på nett i en begrenset periode. Kundene våre har lenge ønsket seg et slikt produkt, og vi er glade for at løsningen endelig er på plass, sier Vederhus. Kontaktperson i NetCom Øyvind Vederhus, kommunikasjonssjef, tel: +47 951 37 950 Fakta * NetCom Mobilt Bredbånd Kontant selges i kiosk, dagligvare, bensinstasjon, hos de store elektrokjedene og på netcom.no * Startpakken inkluderer modem, SIM-kort og 100 MB klart til bruk og koster kr 499,- * Pris per MB: kr 2,- (gjelder i Norge) * Kunden kan fylle på kortet med Kontant Påfyllingskort eller via netcom.no * For å få Mobilt Bredbånd Kontant til å fungere, må kunden installere programvaren til modemet. Det skjer automatisk når modemet med SIM-kortet settes inn i datamaskinen. Deretter må kunden registrere abonnementet hos NetCom ved å sende en tekstmelding fra programvaren til modemet til 1996. * Saldoopplysning: Send SMS SALDO til 1995 fra programvaren til modemet.