iPhone 3GS med Visual Voicemail

(Oslo, 6. juli 2009) Velger du NetCom som din iPhone-operatør får du tilgang til den ettertraktede Visual Voicemail-tjenesten. Visual voicemail viser talemeldingene dine i et enkelt oppsett, der du kan lytte til beskjeder i den rekkefølgen du måtte ønske samt spole frem og tilbake i meldingene. Attraktiv tjeneste - Dette er en attraktiv tjeneste som vi vet at mange av NetComs iPhone-kunder har ønsket seg. Vi har nå klargjort nettet vårt for Visual Voicemail, og tjenesten blir tilgjengelig for både eksisterende og nye iPhone kunder, sier NetComs kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus. Visual voicemail fungerer fra mandag 6. juli, både for iPhone 3G med 3.0 programvare og nye iPhone 3GS, som lanseres 31. juli. Kontaktperson i NetCom Øyvind Vederhus, kommunikasjonssjef, tel +47 951 37 950 Fakta * NetComs Personsvartjeneste fornyes og vil fra 6. juli inkludere Visual voicemail for iPhone. Tjenesten vil vise talemeldingene dine i et enkelt oppsett, der du kan lytte til beskjeder i den rekkefølgen du måtte ønske samt spole frem og tilbake i meldingene. * Tjenesten tilgjengeliggjøres automatisk for alle iPhone-kunder som har Personsvar. iTalk/iConnect-abonnementene har personsvar inkludert i månedsprisen.