Moods of Norway designer NetCom-sommeren

Moods of Norway designer NetCom-sommeren (Oslo, 17. juni 2008) NetCom lanserer tre unike designmodem for mobilt bredbånd, signert den norske suksessduoen i Moods of Norway. - Mobilt bredbånd handler mest om å tilby kundene muligheten til å være på nett uavhengig av tid og sted. Men samtidig som økte hastigheter og god kapasitet i mobilnettet er første prioritet for NetCom, synes vi det er stas å kunne tilby kundene våre det lille ekstra. Moods-modemene er superlekre, og vi gleder oss til å se mange fargeglade mobilsurfere i sommer, sier NetComs kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus. Coctail travels Modemet kommer for salg torsdag og leveres i tre unike varianter. Designet er inspirert av Moods of Norways høstkolleksjon ”Coctail Travels”. - Kolleksjonen vår er inspirert av norske oppdagelsesreisende som Thor Heyerdahl og Fridtjov Nansen. Da passer det fint å samarbeide med NetCom om nye designmodem for mobilt bredbånd. Hvis du først skal være på nett under ferden, hvorfor ikke gjør det med stil, sier Simen Staalnacke i Moods of Norway. Kontaktperson i NetCom Øyvind Vederhus, kommunikasjonssjef, tel +47 951 37 950 Fakta * NetComs nye modem for mobilt bredbånd er designet av Moods of Norway, og lanseres i tre unike varianter. * Designmodemet kommer for salg torsdag 18. juni * Modemet leveres av ZTE, og er klargjort for hastigheter opp til 7,2 mbps (med NetCom Turbo 3G). * Pris fra kr 1 med abonnementet Fri Bruk og 12 måneders avtaletid. * NB: Husk at datatrafikk fortsatt kan være dyrt i utlandet. Vær varsom når du bruker mobilt bredbånd utenfor Norge! Vedlegg 2 Bilder modem Bilde modem og laptop