NetCom: Skifter ut hele mobilnettet

​( Oslo, 9. november 2010) NetCom sparker i gang tidenes deknings- og hastighetsløft når hele nettet skal byttes til nytt og fremtidsrettet utstyr.

Arbeidet med moderniseringen av nettet er allerede godt i gang. Ved prosjektets ferdigstillelse innen utgangen av 2012, vil NetCom tilby et topp moderne 3G- og 4G-nett med høyhastighets mobilt bredbånd til hele befolkningen.

- Utskiftningen av nettet er NetCom-historiens største deknings- og hastighetsløft noen sinne.  Satsningen vil gi våre kunder et mobilnett i verdenstoppen, med høyhastighets mobilt bredbånd over hele landet. Dette er en satsning for fremtiden og et ekstremt løft for den mobile infrastrukturen i Norge, sier administrerende direktør August Baumann.

Priv. til red.: Velkommen til pressemøte kl. 10.00
Vi inviterer til presseseminar hos NetCom i dag, tirsdag 9. november klokken 10.00. Nettmoderniseringen vil bli presentert av administrerende direktør August Baumann, teknisk direktør Jon Christian Hillestad og dekningssjef Tommy Johansen.

Kontaktpersoner i NetCom
Øyvind Vederhus, kommunikasjonssjef, tlf: +47 951 37 950