NetCom åpner landsdekkende bedriftskjede

NetCom styrker satsingen i bedriftsmarkedet med egne bedriftssentre. Først ut er NetCom Bedriftssenter på Ryen i Oslo, som åpner i dag. – NetCom Bedriftssenter skal gi kundene bransjens beste service og veiledning, sier Kristian Renaas, salgsdirektør i NetCom.

Årlig bidrar norske bedrifter med 6 milliarder kroner i omsetning for norske mobilselskaper. Og det er hard kamp om kundene.

Nå styrker mobilselskapet den lokale tilstedeværelsen i bedriftsmarkedet for å kapre flere ringe- og surfeglade kunder.

- Vi er eksperter på mobilsikkerhet, operativsystemer og prefererte bedriftsløsninger. Nå får vi også god lokal kunnskap og et effektivt distribusjonsnett. Det skaper et flott utgangspunkt for gode kundeopplevelser. Dette gjør at vi kan ta vare på kundene våre som ingen andre, sier Renaas.

Klart Svar blir NetCom Bedriftssenter
NetComs satsing på fysisk tilstedeværelse i landets største byer er basert på en eksklusiv avtale med mobilkjeden Klart Svar.

Avtalen innebærer at NetCom fullintegrerer enkelte Klart Svar-butikker, og ellers tilbyr Klart Svar-butikker et franchise-konsept. Foreløpig vil 14 Klart Svar-butikker forvandles til NetCom Bedriftssentre fram mot sommeren.

- Vi har stor suksess med butikkene våre i Consumer-markedet, og har flere ganger vunnet uavhengige servicepriser. NetCom Bedriftssenter bygger på tilsvarende filosofi, og er spesialtilpasset SMB-markedet. Vi har høye krav til alle som ønsker å bli et NetCom Bedriftssenter. Vi skal bli best i klassen, og det blir vi gjennom trening og terping, sier Renaas.

- Jeg har stor tro på, og sans for NetComs servicefilosofi og tilnærming til bedriftsmarkedet. Vi ser fram til å rendyrke serviceuttrykket og kunnskapen vi allerede har i dag innenfor et enda tydeligere rammeverk. Nå blir vi ekte NetCom-ambassadører, og det gleder vi oss til, sier Svein Lunde, kjededirektør for NetCom Bedriftssenter.

Kontaktperson i NetCom:
Pressekontakt Anders Bigseth