NetCom fastholder priser etter momsøkning

(Oslo: 17. januar 2005) Til tross for at Stortinget innførte en merverdiavgiftssøkning på én prosent fra 24 til 25 fra 1. januar, holder NetCom fast på sine opprinnelige priser.

Ingen av NetComs priser blir berørt som følge av økningen i merverdiavgiften. Dette betyr at NetCom tar belastningen på omlag 17 millioner kroner, som merverdiavgiftsøkningen tilsvarer, framfor å la selskapets 1 250 000 kunder betale dette. Enklere for kunden - I NetCom ønsker vi å gjøre det enklere for kunden, og tar konsekvensen av det ved at vi ikke vil endre våre priser, sier direktør for markedsledelse i NetCom, Sondre Aarrestad. Kontaktpersoner: Bjørnar Storeheier kommunikasjonskonsulent 932 06 789 Nina Kersten Nilsen kommunikasjonskonsulent 920 40 330