NetCom kompenserer for feil

(Oslo, 28. april 2006) Som følge av nettutfallet fredag formiddag gir NetCom kundene en uforbeholden unnskyldning. Kundene kan ringe og sende tekstmeldinger for halv pris lørdag 6. og søndag 7. mai.

NetComs nett var utilgjengelig i tre timer fredag. – Nettet fungerer nå som normalt, sier administrerende direktør, August Baumann, i NetCom. Han sier at NetCom tar utfallet svært alvorlig og kommer til å sette i gang alle tenkelige tiltak for å finne feilårsaken. -Vi har stor forståelse for at våre problemer har skapt vansker for kundene. Vi vil gi noe tilbake som et plaster på såret. NetCom har derfor i dag besluttet at alle våre kunder skal få ringe og sende tekstmeldinger til halv pris mellom lørdag kl. 00.00 og søndag kl. 23.59, sier Baumann. Prisreduksjonen gjelder ikke spesialnummer og utlandssamtaler. Kontaktperson: Guri Wormdahl, kommunikasjonssjef +47 934 34 200