NetCom lanserer iPhone 3GS 31. juli

NetCom lanserer iPhone 3GS 31. juli (Oslo, 01. juli 2009) NetCom starter salget av iPhone 3GS i Norge den 31. juli. - Vi gleder oss til å få Apples nye vidunder ut til kundene våre, og vet at mange har store forventninger til den nye telefonen. Så blir det spennende å se om køene utenfor butikkene blir like store som på NetComs lanseringsdag for iPhone 3G i fjor sommer, sier NetComs kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus. Internettdeling iPhone 3GS kommer med ny funksjonalitet, og leveres med 16 og 32 GB minne. - iPhone 3G med 3.0 software og den nye 3GS-versjonen har en funksjonalitet som gjør at telefonen kan brukes som modem for mobilt internett, såkalt internettdeling eller Tethering. Tilbakemeldinger fra kundene våre forteller oss at dette er ønsket av flere, og NetCom vil derfor åpne for internettdeling snarest mulig, sier Vederhus. NetCom kommer tilbake med telefon-priser og informasjon om utsalgssteder nærmere lansering. Kontaktperson i NetCom Øyvind Vederhus, kommunikasjonssjef, tel; +47 951 37 950