NetCom setter ned prisen

(Oslo, 13. mars 2006) Priskonkurransen i det norske mobilmarkedet er tilspisset, og NetCom setter ned prisen på SmartTalk med 10 øre fra 15. mars.

- Vi vet at mange mobilkunder er opptatt av pris når de skal velge abonnement, og at prisbevisste kunder velger operatør ut fra pris og lommebok. Vi setter ned prisen på SmartTalk til 59 øre for bedre å møte konkurransen, sier kommersiell sjef for privatmarkedet i NetCom, Ulf Morén. Dette betyr at NetCom, med dette abonnementet, får en enda bedre plassering på telepriser.no. Fakta om SmartTalk Forutsetninger for SmartTalk er at kunden bestiller det selv på netcom.no, og administrerer det selv på netcom.no/minside. Her kan kunden blant annet bestille/avbestille tjenester og se fakturaene sine. Til gjengjeld får kunden et abonnement uten avtaletid og lave priser på alt. Priser -Ingen månedsavgift -Ingen bindingstid -Lik pris i Norge Månedsavgift 0,- Per minutt 0,59 Oppstart 0,69 SMS 0,59 MMS 1,99 Minimumsfakturering per måned er kr 99,-. For mer informasjon se netcom.no/smarttalk Kontaktpersoner: Ulf Morén kommersiell sjef privat 924 61 200 Gina Langnes produktsjef lavpris web 922 22 599