NetCom Store åpner på Storo

(Oslo, 3. februar 2011) NetCom tester ut et nytt butikkonsept og åpner i dag landets første NetCom Store på Storo Storsenter i Oslo.

- Konkurransen i mobilmarkedet tilspisser seg stadig mer, og derfor blir synlighet, tilgjengelighet og det å møte kunden der han eller hun er enda viktigere. NetCom Store vil være et gjenkjennelig servicepunkt da butikken er innredet i NetComs fargedrakt. Butikkens kjennemerke er kundeservice av høy kvalitet, sier Kristian Renaas, salgsdirektør i NetCom.

I tillegg til å være et servicepunkt, vil NetCom Store i likhet med andre NetCom-forhandlere selge abonnementer og tjenester. mobiltelefoner og tilleggsutstyr.

- NetCom Store er et konsept som vi i første omgang ønsker å teste ut og høste erfaringer fra, men vi ser på det nye konseptet som en spennende utvikling innenfor salg og service, sier Renaas.

Butikk uten vegger
NetCom Store er plassert i et åpent fellesareal. Butikken har ingen vegger, og verken disk eller annen butikkinnredning har en høyde over 1,35 meter.

NetCom har valgt å legge NetCom Store til Storo Storsenter fordi kjøpesenteret er ett av de raskest voksende i landet, samt at det ligger i nærheten av NetComs hovedkontor.

NetCom Store åpner på Storo Storsenter kl 10.00 i dag, torsdag 3. februar, og ligger i 2. etasje.

Kontaktperson i NetCom
Charlotte Erikstad, kommunikasjonsrådgiver, e-post: charlotte.erikstad@netcom-gsm.no, tlf.: +47 928 23 368