Gladmeldinger mottatt - NetCom SMSmania

Gladmeldinger mottatt - NetCom SMSmania (Oslo 1. juli) I dag lanserer NetCom en ny tilleggstjeneste som gir storbrukere av SMS bedre kontroll over mobilutgiftene. Kundene kan sende inntil 2000 sms per måned for kun 200 kroner. Tjenesten lønner seg for kunder som sender flere enn 10 meldinger per dag For 200 kroner per måned kan NetComs kunder sende nær sagt så mange SMS de orker, uten å tenke på kostnadene. - Dette er nok et element i NetComs strategi for å gjøre det enklere for kunden, samtidig som det bidrar til bedre kontroll over mobilutgiftene, sier Lars Terje Pedersen, markedssjef for privatmarkedet i NetCom. SMS-mani Ungdom og spesielt unge jenter er i dag storbrukere av SMS. Hovedmålgruppen for NetCom SMSmania, er derfor ungdom. - I denne gruppen kommer antall meldinger raskt opp i flere enn 10 per dag. Flere titusentalls kunder hos oss vil kunne spare på å velge pakketilbundet på SMS, sier Pedersen i en kommentar. Kontaktpersoner: Lars Terje Pedersen markedssjef Privat 932 18 488 Nina Kersten Nilsen kommunikasjonskonsulent 920 40 330 Fakta om SMSmania · Innhold: Inntil 2000 ordinære SMS-meldinger (person - til - person) sendt fra Norge per måned. · Pris: 200 kroner per måned for. · "Ubrukte" meldinger kan ikke flyttes over til neste måned. · Dersom kunden sender flere enn 2000 meldinger i løpet av en måned, gjelder ordinær pris 0,69 per melding. · Tjenesten kan bestilles via sms (Send SMSMANIA til 1989), netcom.no, wap, forhandler og kundesenter 05050. · Alle NetComs kunder, unntatt kontant- og bedriftskunder, kan bestille tjenesten. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no