NetCom med døgnåpent kundesenter

NetCom med døgnåpent kundesenter (Oslo 5. januar 2004) For å gjøre det enda enklere for sine kunder innfører NetCom døgnåpent kundesenter. De nye åpningstidene gjelder fra i dag. - Vi ønsker å stille opp for kundene, og være tilgjengelig når de ønsker å kontakte oss. Det skal være enkelt for våre kunder å kontakte kundesenteret når de selv har tid og behov, sier Jannike Grüner, direktør for NetComs kundesenter. NetCom har allerede en 24 timers tjeneste hvor kunder kan ringe inn å sperre mistede eller stjålne telefoner. Tjenesten er nå altså utvidet til å gjelde alle typer henvendelser 24 timer i døgnet, syv dager i uken. - Mange kjøper mobiltelefon i helgene, og ønsker å ta den i bruk umiddelbart. Noen trenger hjelp til å komme i gang og ønsker derfor å kunne kontakte kundesenteret. Dessuten benyttes mobiltelefonen i dag til mer enn å sende meldinger og til å snakke i. Det betyr igjen at det oppstår flere spørsmål hos kundene som de ønsker å få hjelp til å løse, sier Grüner. I tillegg til å kontakte kundesenteret kan kundene selv administrere sine abonnement på netcom.no. Under fanen MinSide får kundene full oversikt over sitt mobilabonnement, og kan blant annet bestille tilleggstjenester og sjekke forbruket. Kontaktpersoner: Jannike Grüner, direktør NetCom kundesenter 922 15 922 Bjørnar Storeheier, kommunikasjonskonsulent 932 06 789 Fakta om NetCom as NetCom har hatt en sterk og jevn vekst siden det brøt telemonopolet i 1993, og hadde i 2002 en omsetning på om lag 4,6 milliarder kroner og et overskudd før skatt på 1,08 milliarder kroner. NetCom hadde 1 180 000 kunder pr 30.06.2003. Selskapet har ca. 720 ansatte. TeliaSonera AB eier 100% av aksjene i NetCom as. NetCom skal være ledende på mobiltelefoni og mobilt internett. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/05/20040105BIT00500/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/05/20040105BIT00500/wkr0002.pdf