Bonde med griseflaks!

​Han fikk seg en overraskelse, bonde Gunnar Gravås fra Ogndal i Steinkjer, da folk fra Landkreditt og Nets stod på tunet i dag fredag 15.10, og informerte ham om at han var den som sist måned hadde tegnet flest eFaktura-avtaler i hele Norge!

Månedens eFaktura-vinner er nemlig bonde Gunnar Gravås. At teknologien for lengst har nådd bondestanden visste vi fra før, men at en svinebonde fra Steinkjer skulle stikke av med topplasseringen i konkurransen om hvem som tegner flest eFaktura-avtaler i Norge var kanskje uventet både for bonden, Landkreditt og Nets.

- Utrolig men sant! Jeg tegnet en mengde avtaler fordi posten sluttet å kjøre til gårds med posten. I dag er nettopp den dagen at postleveringen stopper, forteller bonden.

- Jeg er veldig fornøyd, sier Gravås som nå skal julehandle i Trondheim. Det vanket nemlig både blomster og gavekort på 5000 kroner for bonden som vant konkurransen.

- Flott at det var en kunde fra oss og flott at han var Nord-trønder, smiler Arne Holen. Han er tillitsvalgt i Landkreditt. Det er bra for både kunden og banken å gå over til eFaktura, lønnsomt både for bank og kunde. I dag er det over 1,3 millioner eFaktura-brukere i Norge.

-Dette viser at eFaktura er en teneste som gir god service til alle uansett bosted, sier salgssjef i NetsTove Havn.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Sigbjørn Larsen
Press Manager, Communications