OBOS velger Telio

Fra nyttår kan 300 000 OBOS-medlemmer få billigere bredbånds- og mobiltelefoni takket være en ny rabattavtale med Telio.

Vi har hatt et langvarig samarbeid med Telenor, og har vært godt fornøyd med det. Nå ser vi imidlertid at forbrukermønstrene endrer seg og etterspørselen etter rimeligere og fremtidsrettede mobil- og bredbåndstjenester øker. Mange OBOS-kunder har imidlertid behov for hjemmetelefon, og ettersom Telio leverer både bredbåndstelefoni, bredbånd og mobil, har vi kommet fram til at Telio best tilfredsstiller OBOS’ behov for moderne kommunikasjonstjenester til lave priser, sier avdelingsleder Inger Hardmo i medlemsavdelingen i OBOS.

I Norge er Telio den største leverandøren av bredbåndstelefoni til private husholdninger og selskapets telefonitjenester virker på alle bredbånd uavhengig av leverandør.
– Avtalen med OBOS er et nytt steg for Telio, hvor vi inntar posisjon som totalleverandør av kommunikasjonstjenester, og vi gleder oss til å ta imot mange nye OBOS-kunder i 2012, sier Eirik Lunde i Telio.
Den nye avtalen omfatter OBOS-rabatter på hjemmetelefon, mobil, fast bredbånd og mobilt bredbånd.

Ny medlemsfordel
OBOS-medlemmer og beboere i OBOS-forvaltede boligselskaper vil fra 01.01.2012 få rabatt på:
*Hjemmetelefon - bredbåndstelefoni til fastpris

*Mobil og mobil IP – mobilabonnement med og uten mobiltelefon

*Bredbånd og superbredbånd

*Mobilt bredbånd

Dette er Telio
Telio var det første internett- og teleselskapet som lanserte bredbåndtelefoni for privatmarkedet i Norge, og har over 180.000 kunder i Norge, Danmark, Nederland og Sveits. Teliokonsernet hadde i 2010 en omsetning på 389 millioner kroner og et driftsresultat på 90 millioner kroner. Selskapet er notert på Oslo Børs og har hovedkontor på Skøyen i Oslo.

For mer informasjon, ta kontakt med:
Kommunikasjonsdirektør Åge Pettersen i OBOS, mob. 90 85 84 41
Administrerende direktør Eirik Lunde i Telio, mob 48 09 69 64