Telio leverer Teliophone inkludert iPad

Oslo, 30. november 2010

Telio leverer Teliophone inkludert iPad

Telio starter i dag leveranse av Teliophone med Apples iPad. Dette er en ny og spennende måte å distribuere Telios aksessuavhengige telefonitjenester på.

iPad vil koste kr 2995 med et Telio Mini abonnement til kr 159 pr måned. Med Telio på iPad kan du ringe til og fra alle nummer i faste og mobile nett over hele verden til priser fra kr 0 pr minutt.

”Endelig er iPad tilgjengelig for det norske markedet, og Telio vil starte leveranser av det svært så populære lesebrettet inkludert vår nyutviklede tjeneste Teliphone. Den nye måten å distribuere Telios tjenester på er spennende og viser bare en av de mange nye mulighetene med Teliophone, som for øvrig blant annet også kan benyttes på iPhone og iPod Touch,” sier Eirik Lunde, administrerende direktør i Telio Holding ASA.

Telio på iPad gir deg mulighet til å benytte iPad som din hjemme- eller kontortelefon, samtidig som du har muligheten til å ringe med et norsk nummer uavhengig av hvor du er i verden. For mange vil dette eliminere de høye internasjonale ringeprisene for både utgående og innkommende samtaler.

“Teliophone gir våre kunder mulighet til å spare store beløp ved samtaler og spesielt ved reiser. For mange kunder vil dette være en mulighet for å redusere høye roaming kostnader betydelig,” sier Lunde.

Teliophone og iPad er tilgjengelig på www.telio.no

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Eirik Lunde, CEO Telio Holding ASA, +47 4809 6964, eirik.lunde@telio.no