Nordax setter opp innskuddsrenten til 2,20%

Nordax øker i dag renten på Sparekontoen til 2,20% (tidligere 1,50%).

”Ved utgangen av 2018 vant vi prisen Årets Sparerente av Privata Affärer i Sverige, Nordens største privatøkonomimagasin. Det ga oss mersmak, så vi bestemte oss for å bli best i Norge også. Derfor setter vi idag opp innskuddsrenten til 2,20% på Nordax Sparekonto. Nordax Sparekonto er en trygg og fleksibel innskuddskonto uten bruksbegrensningar”, kommenterer Andreas Frid, Markedsføring og kommunikasjonsleder i Nordax Bank.

Nordax Sparekonto har ingen bindingstid eller etableringsgebyr, og du kan sette inn opptil 850.000 kr. Kontoen omfattes av den svenske statlige innskuddsgarantien (Sv. Insättningsgaranti). Nordax har vært aktiv på det norske markedet siden 2005 og har idag over 40 000 privatkunder i Norge. Les mer om Nordax Sparekonto på www.nordax.no/spare.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Andreas Frid, Markedsføring og kommunikasjonsleder, tfn: +46 705 29 08 00 eller andreas.frid@nordax.se

Nordax Bank er en ledende nisjebank i Nord-Europa, som eies av Nordic Capital Fund VIII og Sampo. Vi har for tiden over 160.000 privatkunder i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Vi er et fleksibelt supplement til de store bankene. I stedet for kvantitet har vi spesialisert seg på noen få produkter vi kan best - forbrukslån, boliglån og sparekontoer. Per 30. september 2018 utgjorde utlån 14,9 milliarder svenske kroner og innskudd 10,7 milliarder svenske kroner. Les mer om Nordax på www.nordax.no.

Tags: