Nordea arrangerer kapitalmarkedsdag i London

Forme fremtidens relasjonsbank

Dato: Onsdag 6. mars 2013
Tid:
09.00-13.00 lokal tid (Registrering og kaffe fra 08.30)
Sted:
Grosvenor House, 86-90 Park Lane, London, W1K 7TN

Onsdag 6. mars 2013 arrangerer Nordea en kapitalmarkedsdag i London for å presentere sin strategiske retning, sine finansielle mål, sin kredittrisikostyring og sine tre hovedforretningsområder. Etter presentasjonene vil det bli anledning til å stille spørsmål.

Kl. 13.00 serveres det en lunsjbuffet.

Arrangementet vil bli overført direkte på www.nordea/ir hvor bildene til presentasjonene også vil bli lagt ut.

Påmelding sendes på e-post til Nicoletta Brucoli,
Nicoletta.brucoli@gs.com eller Julia Clements, julia.clements@gs.com.
Tlf: +44 20 7552 3450

For mer informasjon:

Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 8 614 7880

Nordeas visjon er å være en Great European Bank, anerkjent for sine medarbeidere som skaper betydelig verdi for kunder og aksjonærer. Vi gjør det mulig for kundene å nå sine mål ved å tilby et vidt spekter av produkter, tjenester og løsninger innenfor bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har rundt 11 millioner kunder, kontorer på ca. 650 forskjellige steder og er blant de ti største totalbankene i Europa målt etter markedsverdi. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Mer informasjon: www.nordea.com