Nordea arrangerer kapitalmarkedsdag i London

Dato: Onsdag 27. mai 2015
Tid:
09.00-12.00 lokal tid (GMT) (Registrering og kaffe fra kl. 08.30)
Sted:
The Berkeley, Wilton Place, Knightsbridge, London SW1X 7RL

Onsdag 27. mai 2015 arrangerer Nordea kapitalmarkedsdag i London for å presentere sin strategiske retning, sine finansielle tiltak og mål, sin kredittrisikostyring og bankens tre forretningsområder. Etter presentasjonene vil det bli anledning til å stille spørsmål.

Kl. 12.00 serveres det en lunsjbuffet.

Presentasjonene kan følges direkte på www.nordea.com/ir der også presentasjonsmaterialet vil bli publisert.

Ønsker du å delta, sender du en e-post til Marie Dines: marie.dines@gs.com .

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 (0) 72 235 05 15
Rune Kibsgaard Sjøhelle, kommunikasjonsdirektør Norge, +47 402 00 210

Tags:

Nordeas visjon er å være en Great European Bank, anerkjent for sine medarbeidere som skaper betydelig verdi for kunder og aksjonærer. Vi gjør det mulig for kundene å nå sine mål ved å tilby et vidt spekter av produkter, tjenester og løsninger innenfor bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har rundt 11 millioner kunder, kontorer på ca. 650 forskjellige steder og er blant de ti største totalbankene i Europa målt etter markedsverdi. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Mer informasjon: www.nordea.com