Nordea legger frem resultat for 3. kvartal 2016 onsdag 26. oktober

Delårsrapporten fra ledelsen vil bli offentliggjort ca. kl. 07.00 CET.

Pressekonferanse
Tid: 09.00 CET. Registrering fra kl. 08.30 CET. Av sikkerhetsgrunner må gyldig ID fremvises.
Sted: Mäster Samuelsgatan 17, Stockholm.

Konsernsjef Casper von Koskull presenterer resultatene. Presentasjonen, som holdes på engelsk, kan følges på www.nordea.com hvor du også finner presentasjonsmaterialet. Etter presentasjonen svarer Torsten Hagen Jørgensen, Group COO på spørsmål. Denne delen kan følges som webcast.

For å delta, vennligst kontakt Magnus Nelin i Nordea på e-post, magnus.nelin@nordea.com

Internasjonal telefonkonferanse for analytikere

Tid: 14.30 CET

Torsten Hagen Jørgensen, Group COO, Ari Kaperi Group CRO og Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, vil delta. Etter en kort presentasjon fra ledelsen blir det anledning til å stille spørsmål. For å delta ringer du +44 (0)20 3427 1904, kode 2566215# senest kl. 14.20 CET.

Et opptak av telefonkonferansen vil bli lagt ut på www.nordea.com etter konferansen. Et opptak vil også være tilgjengelig frem til 2. november på telefon +44 (0)20 3427 0598, kode 2566215#.

Presentasjon for analytikere og investorer i London 27. oktober
Tid: 08.00 lokal tid
Sted: The Langham, 1c Portland Place, Regent Street, London W1B 1JA.

Torsten Hagen Jørgensen, Group COO, Ari Kaperi, Group CRO, Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, Andreas Larsson, Senior IR Officer, og Michel Karimunda, IR Officer, deltar. Presentasjonen med spørsmål og svar forventes å vare rundt én time.

For å delta, vennligst kontakt: Rachel Griffin i Autonomous på e-post: rgriffin@autonomous.com

Delårsrapport fra ledelsen på engelsk og svensk
Delårsrapporten fra ledelsen publiseres på engelsk og svensk. Pressemeldingen med et sammendrag av resultatene publiseres på dansk, engelsk, finsk, norsk og svensk.

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 72 235 515
Unni Strømstad, kommunikasjonsdirektør i Norge, +47 97753453

Tags:

Nordeas visjon er å være en Great European Bank, anerkjent for sine medarbeidere som skaper betydelig verdi for kunder og aksjonærer. Vi gjør det mulig for kundene å nå sine mål ved å tilby et vidt spekter av produkter, tjenester og løsninger innenfor bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har rundt 11 millioner kunder, kontorer på ca. 650 forskjellige steder og er blant de ti største totalbankene i Europa målt etter markedsverdi. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Mer informasjon: www.nordea.com