Nordea legger frem resultatet for fjerde kvartal og året 2013 onsdag 29. januar 2014

Pressemeldingen vil bli offentliggjort rundt kl. 07.00 CET.

Pressekonferanse
Tid: 09.00 CET
Sted: Regeringsgatan 59, Stockholm

Konsernsjef Christian Clausen presenterer resultatene og svarer på spørsmål.
Presentasjonen gis på engelsk og kan følges direkte på www.nordea.com der også presentasjonsmaterialet blir publisert. Etter presentasjonen vil Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, og Ari Kaperi, Group CRO, svare på spørsmål. Denne delen kan følges som webcast.

Internasjonal telefonkonferanse for analytikere
Tid: 14.30 CET
For å delta, ring:+44(0)20 3427 1918, kode 5567988# senest ti minutter før (14.20 CET).

Christian Clausen, konsernsjef, Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, deltar. Etter en kort presentasjon fra ledelsen følger en mer detaljert del med spørsmål og svar.

Et opptak av telefonkonferansen vil bli lagt ut på www.nordea.com etter konferansen. Opptaket vil være tilgjengelig til og med 9. februar på telefon +44 (0) 20 3427 0598, kode 5567988#.

Presentasjon for analytikere og investorer i London 30. januar
Tid: 12.30 lokal tid
Sted: The Savoy, The Strand, London, WC2R 0EU

Christian Clausen, konsernsjef, Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, Andreas Larsson, Senior IR Officer og Emma Nilsson, IR Officer, deltar. Presentasjonen med spørsmål og svar forventes å vare rundt én time. Det vil bli servert lunsj.
For å delta, vennligst kontakt: Catherine Pamplin at J.P.Morgan på e-post, catherine.pamplin@jpmorgan.com

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 8 614 7880
Rune Kibsgaard Sjøhelle, kommunikasjonsdirektør i Norge, 40200210

Tags:

Vi bygger sterke og nære relasjoner gjennom vårt engasjement for kundene og samfunnet. Vi hjelper kundene våre med å nå mål og virkeliggjøre drømmer gjennom å tilby relevante finansielle løsninger. Vi er den største banken i Norden og et av de ti største finanskonsernene i Europa målt etter markedsverdi med rundt 11 millioner kunder. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Les mer om oss på nordea.com