Nordea presenterer resultatet for 1. kvartal 2018 onsdag 25. april 2018

Delårsrapporten fra ledelsen vil bli offentliggjort ca. kl. 07.00 CET.

Pressekonferanse

Tid: 10.00 CET. Registrering fra kl. 09.30.
Av sikkerhetsgrunner må gyldig ID fremvises.

Sted: Smålandsgatan 17, Stockholm.

Konsernsjef Casper von Koskull presenterer resultatene.
Presentasjonen, som holdes på engelsk, kan følges direkte (direct link). Du finner presentasjonsmaterialet på www.nordea.com/ir.

For å delta kontakter du: Afroditi Kellberg i Nordea på e-post: afroditi.kellberg@nordea.com

For å lytte til pressekonferansen (begynner kl. 10.00) og delta i spørsmålsrunden (begynner ca. kl. 10.30) med Christopher Rees, Group CFO og Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, ring +44(0) 330 336 9411, +46(0) 8 5065 3942 eller +358 (0)9 7479 0404, adgangskode 8903308, senest kl. 09.50 CET.

Et opptak av telefonkonferansen vil bli lagt ut her. Opptaket vil også være tilgjengelig frem til 2. mai på telefon +44 (0) 207 660 0134, +46 (0) 8 5199 3077 eller +358 (0) 9 8171 0562, adgangskode 8903308.

Presentasjon for analytikere og investorer i London 26. april

Tid: 08.00 lokal tid.
Sted: ABGSC-kontoret, St Martin`s Court, 25 Newgate Street, London, EC1A 7AW

Casper von Koskull, konsernsjef, Christopher Rees, Group CFO, Rodney Alfvén, leder av Investor Relations og Pawel Wyszynski, Senior IR Officer, vil delta. Presentasjonen med spørsmål og svar forventes å vare rundt én time.

For å delta kontakter du: Rebecca Harris hos ABG SC på e-post: rebecca.harris@abgsc.co.uk

Rapporten publiseres på engelsk og svensk. Pressemeldingen med et sammendrag av resultatene publiseres på dansk, engelsk, finsk, norsk og svensk.

For mer informasjon:

Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 722 350 515
Synne Ekrem, kommunikasjonssjef, Nordea Norge, +47 997 67 996

Vi bygger sterke og nære relasjoner gjennom vårt engasjement for kundene og samfunnet. Vi hjelper kundene våre med å nå mål og virkeliggjøre drømmer gjennom å tilby relevante finansielle løsninger. Vi er den største banken i Norden og et av de ti største finanskonsernene i Europa målt etter markedsverdi med rundt 11 millioner kunder. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Les mer om oss på nordea.com