Nordea presenterer resultatet for 4. kvartal og året 2017 torsdag 25. januar 2018

Rapporten vil bli offentliggjort ca. kl. 07.00 CET.

Pressekonferanse
Tid: 09.00 CET. Registrering fra kl. 08.30 CET.
Av sikkerhetsgrunner må gyldig ID fremvises.
Sted: Smålandsgatan 17, Stockholm.

Konsernsjef Casper von Koskull presenterer resultatene.
Presentasjonen, som holdes på engelsk, kan følges direkte. Presentasjonsmaterialet blir publisert på www.nordea.com/ir.

For å delta på pressekonferansen kontakter du: Afroditi Kellberg i Nordea på e-post: afroditi.kellberg@nordea.com

For å lytte til pressekonferansen (starter kl. 09.00 CET) og delta i den etterfølgende spørsmålsrunden (starter ca. kl. 09.30 med Torsten Hagen Jørgensen, Group COO og visekonsernsjef, og Rodney Alfvén, leder av Investor Relations) ringer du +44(0)330 336 9105 eller +46(0)8 5033 6574, kode 9764098 senest kl. 08.50 CET.

Et opptak av pressekonferansen vil bli lagt ut her. Et opptak vil også være tilgjengelig frem til 1. februar på telefon +44 (0) 207 660 0134 eller +46 (0)8 5199 3077, kode 9764098.

Presentasjon for analytikere og investorer i London 31. januar
Tid: 15.00 lokal tid.
Sted: UBS, 5 Broadgate, London, EC2M 2QS

Torsten Hagen Jørgensen, Group COO og visekonsernsjef, and Pawel Wyszynski, Senior IR Officer, deltar. Presentasjonen med spørsmål og svar forventes å vare rundt én time.

For å delta, vennligst kontakt Kate Reece i UBS på e-post: kate.reece@ubs.com.

Rapporten publiseres på engelsk og svensk. Pressemeldingen med et sammendrag av resultatene publiseres på dansk, engelsk, finsk, norsk og svensk.

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 72 235 05 15
Synne Ekrem, kommunikasjonssjef i Nordea Norge, +47 997 67 996

Tags:

Nordeas visjon er å være en Great European Bank, anerkjent for sine medarbeidere som skaper betydelig verdi for kunder og aksjonærer. Vi gjør det mulig for kundene å nå sine mål ved å tilby et vidt spekter av produkter, tjenester og løsninger innenfor bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har rundt 11 millioner kunder, kontorer på ca. 650 forskjellige steder og er blant de ti største totalbankene i Europa målt etter markedsverdi. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Mer informasjon: www.nordea.com