Nordea Securities - ArosMaizels' new name

Nordea Securities - ArosMaizels' new name Since the merger of Unidanmark and MeritaNordbanken the now combined Investment Banking activities have been marketed under the ArosMaizels brand. Following the inclusion of the operations of Christiania Bank and Kreditkasse and the creation of the Nordea brand, it is now decided that Investment Banking is to be an integral part of the future development of the Nordea brand. Nordea's Investment Banking operations will be conducted under the Nordea Securities brand. The legal entities are in the process of changing their names. ArosMaizels AB in Sweden has changed its name to Nordea Securities AB, and the Finnish companies ArosMaizels Corporate Finance OY and ArosMaizels OYj have taken on the names Nordea Securities Corporate Finance OY and Nordea Securities OYj. The ArosMaizels brand will continue to be in use until completion of changeover process and registration of legal names. The Nordea Securities brand is expected to be launched May 7th this year. For further information: Tom Ruud Tel + 46 8 407 90 00 Gert Aage Nielsen Tel + 46 8 407 90 00 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.bit.se Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/04/11/20010411BIT00050/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/04/11/20010411BIT00050/bit0002.pdf

Vi bygger sterke og nære relasjoner gjennom vårt engasjement for kundene og samfunnet. Vi hjelper kundene våre med å nå mål og virkeliggjøre drømmer gjennom å tilby relevante finansielle løsninger. Vi er den største banken i Norden og et av de ti største finanskonsernene i Europa målt etter markedsverdi med rundt 11 millioner kunder. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Les mer om oss på nordea.com